Bešpelj

srijeda, 12.03.2008.

Bršljan

Kad sam nedavno tražila neku pjesmu o proljeću da stavim u post, sjetila sam se svoje prve pjesmice koju sam naučila napamet.

(Naravno poslije one:
Ja i drug Tito se poznajemo lično
i šta vam u tome ima neobično
družimo se lijepo kao stari znanci
u mome je srcu i mojoj čitanci.

Ova je pjesmica stajala na prvoj stranici čitanke za prvi razred,
odmah ispod Titove slike smijeh)

Pjesma koje sam se sjetila zove se Bršljan.
Bila je u čitanci za 5. razred, a naučila sam ju zato jer sam pratila brata dok ju je ponavljao učeći. Prije sam ju naučila od njega smijeh (sorry brate, ali moram se malo pohvaliti smijeh)

Pjesmica ide nekako ovako:

Bršljan

Kad se prve košare
zanjišu put pekare
kad zabijeli _______
zamiriše ulica

Bršljan sjedne kraj kuće
s dvije igle pleteće
Plete mrežu zelenu
za ogradu kamenu
I mekani tvid
za visoki zid

Iglicama bez kuke
Plete šal za oluke
i šator od pliša
za slijepog miša

Duge su mu vitice
đerdani za litice
Svaki mu je ogranak
kamenčić i opanak

Kad god prođem kraj kuće
pletivo mu odmiče.


U pjesmi su ostale neke praznine....i ne znam da li je sve točno što sam napisala, da li je pravi redoslijed stihova....i što je najgore ne znam tko ju je napisao, pa da mogu potražiti.

Ako netko slučajno zna dopuniti pjesmu ili tko ju je napisao-bilo bi mi jako drago.

Sjećate li se vi prve pjesme koju ste naučili?


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je već pravo odijelo od bršljana smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

12.03.2008. u 10:35 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us

Blogerica.comKlikni


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com



Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."

Linkovi

Ježev blog
Image Hosted by ImageShack.us

angie
catcher
čiovka
dordora2
Eurosmijeh
gogoo
gustirna
Ima jedan svijet
Ježev blog
Katja
Kneginjica
Koraljka
Marisol
Minimaxine
Mirjana
more-moje-plavo
Neolina
Saraja Azra

Biljoteka

Cvergla blog
Lika na dlanu
miljevci
Potravlje u srcu
promina


Hrvatski Web Pretraživač

counter


Google PageRank <br />
		Checker - Page Rank Calculator